Poctivá receptúra – pravá chuť

Po Vianociach sa Veľká noc stáva ďalšou príležitosťou pre spoločnosť Tesco, aby uviedla na trh novinky z populárneho radu výlučne od domácich dodávateľov Poctivá receptúra – pravá chuť. Zákazníci sa môžu tešiť najmä na kyslú žinčicu zo Zvolenskej Slatiny, na kvasené uhorky a kyslú kapustu z Komárna, majonézu z Prešova, údené koleno z Považskej Bystrice či posúch so slaninou alebo so škvarkami od Kremnice. Tento rad je známy nielen tým, že Tesco ním dáva veľkú príležitosť domácim výrobcom na svoj ekonomický rast a zviditeľnenie sa. Ide o sortiment vysokej kvality, ktorý je vyrobený podľa tradičných receptúr našich starých mám z prírodných surovín s minimálnym alebo žiadnym množstvom prídavných látok. A čo viac – každý výrobok má pridanú hodnotu, ktorá pomáha zákazníkom lepšie sa orientovať v ponuke, napr. ručne tvarované, ručne balené, bez umelých farbív, s vyšším podielom mäsa a podobne. V súčasnosti si môžu zákazníci vyberať spomedzi 50 druhov výrobkov tohto radu. Vydarené charakteristické logo s drevenicou a slovenskou zástavou pomáha týmto slovenským výrobkom stávať sa stále úspešnejšími na trhu.

Po Vianociach sa Veľká noc stáva ďalšou príležitosťou pre spoločnosť Tesco, aby uviedla na trh novinky z populárneho radu výlučne od domácich dodávateľov Poctivá receptúra – pravá chuť. Zákazníci sa môžu tešiť najmä na kyslú žinčicu zo Zvolenskej Slatiny, na kvasené uhorky a kyslú kapustu z Komárna, majonézu z Prešova, údené koleno z Považskej Bystrice či posúch so slaninou alebo so škvarkami od Kremnice.  Tento rad je známy nielen tým, že Tesco ním dáva veľkú príležitosť  domácim výrobcom na svoj ekonomický rast a zviditeľnenie sa. Ide o sortiment vysokej kvality, ktorý je vyrobený podľa tradičných receptúr našich starých mám z prírodných surovín s minimálnym alebo žiadnym množstvom prídavných látok. A čo viac – každý výrobok má pridanú hodnotu, ktorá pomáha zákazníkom lepšie sa orientovať v ponuke, napr.  ručne tvarované, ručne balené, bez umelých farbív, s vyšším podielom mäsa a podobne. V súčasnosti si môžu zákazníci vyberať spomedzi 50 druhov výrobkov tohto radu. Vydarené charakteristické logo s drevenicou a slovenskou zástavou pomáha týmto slovenským výrobkom stávať sa stále úspešnejšími na trhu.

Výstižne o novinkách hovorí Martina Šušmáková nákupkyňa čerstvej zeleniny spoločnosti Tesco Stores SR: “Kyslý program sa na maloobchodnom trhu predáva bežne, umenie dobrého obchodníka je však priniesť na trh výrobky s takou dobrou receptúrou a vysokou kvalitou, ako sa to pri kvasených uhorkách a kapuste tradičnej chuti  podarilo nám.“

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.