V budúcnosti bankomaty v mnohom nahradia služby poskytované kamennou pobočkou banky

ankomaty v najbližších rokoch ponúknu zákazníkom nové služby a možnosti využitia založené na inteligentných technológiách, avizuje spoločnosť Printec Group, líder v oblasti transakčnej automatizácie v regióne strednej a juhovýchodnej Európy. Printec má za sebou nasadenie najmodernejších technológií pre slovenský bankový sektor. Zabezpečuje prevádzku viac ako 20 000 platobných terminálov a vyše 800 bankomatov. Dnes určuje trendy aj v nasadzovaní technologických inovácií v maloobchodných prevádzkach a v oblasti telekomunikácií. Okrem toho má za sebou aj spustenie prvých bezkontaktných platobných terminálov v strednej Európe, či nasadenie samoobslužných pokladní v obchodných reťazcoch.

Bankomaty v najbližších rokoch ponúknu zákazníkom nové služby a možnosti využitia založené na inteligentných technológiách, avizuje spoločnosť Printec Group, líder v oblasti transakčnej automatizácie v regióne strednej a juhovýchodnej Európy. Printec má za sebou nasadenie najmodernejších technológií pre slovenský bankový sektor. Zabezpečuje prevádzku viac ako 20 000 platobných terminálov a vyše 800 bankomatov. Dnes určuje trendy aj v nasadzovaní technologických inovácií v maloobchodných prevádzkach a v oblasti telekomunikácií. Okrem toho má za sebou aj spustenie prvých bezkontaktných platobných terminálov v strednej Európe, či nasadenie samoobslužných pokladní v obchodných reťazcoch.

Aké budú bankomaty v budúcnosti?

V budúcnosti bankomaty v mnohom nahradia služby poskytované kamennou pobočkou banky. Zákazníci tak ušetria čas, napríklad ak budú chcieť vložiť peniaze na svoj alebo iný účet. Okrem toho sa prostredníctvom nich bude dať s bankou aj komunikovať bez nutnosti kontaktovať zákaznícke centrum. „Jednotlivé bezpečnostné prvky sú dnes na tak vysokej úrovni, že komunikácia prostredníctvom bankomatu sa môže stať pohodlným spôsobom na vybavovanie vecí, ktoré nás doteraz skôr obťažovali a oberali o čas. Navyše bankomaty budú klientovi viac nápomocné. Ak má napríklad klient obľúbenú sumu, ktorú z bankomatu najčastejšie vyberá, dostane ju ponúknutú ako prvú voľbu na obrazovke, keďže zariadenie bude poznať jeho návyky,“ hovorí Ján Podolský, generálny riaditeľ spoločnosti Printec Slovakia.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.