NATURHOUSE otvoril v Bratislave druhé centrum zdravej výživy

Medzinárodná značka dietetických centier NATURHOUSE rozšírila svoje pôsobenie na slovenskom trhu otvorením svojej, v poradí desiatej, franchisingovej prevádzky dietetického centra v Bratislave. Výživové doplnky NATURHOUSE sú vyrobené na báze bylín, ovocia a zeleniny s minimálnym množstvom konzervačných látok, bez pridaných cukrov. Boli navrhnuté tak, aby sa zameriavali na špecifické zdravotné problémy ľudí s nadváhou a obezitou. Metóda stravovacieho systému NATURHOUSE je jedinečná tým, že zahŕňa kompletný systém výživového poradenstva a to jedálničky na mieru zákazníkom, spolu s receptami z bežne dostupných surovín, v kombinácii s exkluzívnymi doplnkami výživy a dostatočným pohybom. Informoval o tom výkonný riaditeľ a hlavný dietológ franšízingového reťazca NATURHOUSE na Slovensku Tibor Antony.

,,V tomto a budúcom roku postupne plánujeme otvoriť spolu 30 pobočiek vo všetkých okresných mestách a získať vedúcu pozíciu medzi poskytovateľmi zdravej životosprávy na slovenskom trhu. Máme v úmysle naďalej pokračovať v budovaní značky práve rozvíjaním franchisingových prevádzok. Naša metóda zdravého stravovania sa výrazne odlišuje od iných podobných konceptov svojou efektivitou, účinnosťou a vysoko profesionálnym individuálnym prístupom odborného personálu ku klientom. Náš sortiment produktov zdravej výživy obsahuje približne 90 druhov a ďalších 10 nových produktov sa bude zavádzať na trh ešte v tomto roku“, povedal T. Antony.

Medzinárodná značka dietetických centier NATURHOUSE rozšírila svoje pôsobenie na slovenskom trhu otvorením svojej, v poradí desiatej, franchisingovej prevádzky dietetického centra v Bratislave. Výživové doplnky NATURHOUSE sú vyrobené na báze bylín, ovocia a zeleniny s minimálnym množstvom konzervačných látok, bez pridaných cukrov. Boli navrhnuté tak, aby sa zameriavali na špecifické zdravotné problémy ľudí s nadváhou a obezitou. Metóda stravovacieho systému NATURHOUSE je jedinečná tým, že zahŕňa kompletný systém výživového poradenstva a to jedálničky na mieru zákazníkom, spolu s receptami z bežne dostupných surovín, v kombinácii s exkluzívnymi doplnkami výživy a dostatočným pohybom. Informoval o tom výkonný riaditeľ a hlavný dietológ franšízingového reťazca NATURHOUSE na Slovensku Tibor Antony.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.