Christopher Bailey, Chief Creative a generálny riaditeľ Burberry hovorí:
„My Burberry je naozajstným stelesnením našej značky – vôňa, dizajn a postoj. Vôňa, ktorá je kópiou trech coat, je vynikajúca vo všetkých smeroch.“
Vôňa je inšpirovaná anglickou záhradou po daždi, je sebavedomá, krásne elegantná a nenápadná typickým britským spôsobom. Je to vyjadrenie značky minulosťou a zároveň budúcnosťou, preto sa tvárou kampane stali:
Kate Moss a Cara Delevigne – unikátne prvýkrát tieto dve tváre zachytené spoločne. Vizuál a všetky ich spoločné fotografie sú obstarávané fotografom Mario Testino pod vedením kreatívneho riaditeľa Christophera Bailey. Cara a Kate majú na sebe trench coat a dodávajú celej kampani nádych individuality, histórie a optimizmu.
Vôňu vytvoril parfumér Francis Kukrdjian, preslávený v tomto obore po celom svete a pracuje v ňom viac ako 20 rokov. Je to kvetinová vôňa, kedy v hornom nótu nájdete sladký hrášok a bergamot, v srdci pelargónie a v základe pačuli a damaškovú ružu.
Dizajn fľaštičky reflektuje trench coat Burberry. Vršok je rovnaký ako gombík na trench coat a mašlička je vyrobená z rovnakého materiálu ako trench coat – tento materiál vynašiel Thomas Burberry pred viac než 100 rokmi.
Vône nájdete na všetkých parfumériách – Sephora, Douglas, Marionnaud a FAnn.