Rexona Invisible Black + White predstavuje doteraz najúčinnejší produkt

Z prieskumu značky Rexona zameraného na preferované farebné kombinácie oblečenia vyplynulo, že Slováci sú čierno – biely národ. Najčastejšia farba v našich šatníkoch je čierna (53,6 %) a na treťom mieste je biela (25,5 %). Slováci si radi vyberajú obidve tieto farby aj napriek tomu, že uvedené farby nie sú ideálne pokiaľ ide o viditeľnosť škvŕn spôsobenými potom či antiperspirantmi. Rexona im ako odborník na túto problematiku ponúka riešenie. Tým je rad dámskych a pánskych antiperspirantov Rexona Invisible Black + White, ktorý spoľahlivo pomáha ochraňovať pred žltými škvrnami na bielom a bielymi stopami na čiernom oblečení. Navyše poskytne 48 hodinovú ochranu pred potením.

Čierne odevy sú takmer rovnocenne zastúpené v šatníkoch oboch pohlaví, prevládajú predovšetkým u vysokoškolákov a čiernu farbu za svoju prijali najmä obyvatelia veľkých miest. Až 60,5 % odevov čiernej farby vo svojom šatníku uvádzali obyvatelia Bratislavského kraja.

REXONA AP invisible diamond B&W womanRexona AP Invisible B&W menZ  prieskumu značky Rexona zameraného na preferované farebné kombinácie oblečenia vyplynulo, že Slováci sú čierno – biely národ. Najčastejšia farba v našich šatníkoch je čierna (53,6 %) a na treťom mieste je biela (25,5 %). Slováci si radi vyberajú obidve tieto farby aj napriek tomu, že uvedené farby nie sú ideálne pokiaľ ide o viditeľnosť škvŕn spôsobenými potom či antiperspirantmi.

Rexona im ako odborník na túto problematiku ponúka riešenie. Tým je rad dámskych a pánskych antiperspirantov Rexona Invisible Black + White, ktorý spoľahlivo pomáha ochraňovať pred žltými škvrnami na bielom a bielymi stopami na čiernom oblečení. Navyše poskytne 48 hodinovú ochranu pred potením.

Čierne odevy sú takmer rovnocenne zastúpené v šatníkoch oboch pohlaví, prevládajú predovšetkým u vysokoškolákov a čiernu farbu za svoju prijali najmä obyvatelia veľkých miest. Až 60,5 % odevov čiernej farby vo svojom šatníku uvádzali obyvatelia Bratislavského kraja. Na druhom mieste čo do obľúbenosti farieb sa podľa prieskumu značky Rexona umiestnila modrá (46,1 %). Približne tretina všetkých respondentov má vo svojom šatníku do päť čiernych kusov odevu a 39 % opýtaných vlastní až desať kusov. Viac odevov čiernej farby sa podľa prieskumu nachádza v garderóbe žien. 39 % žien má okolo päť kusov bieleho oblečenia, o niečo menej 34,4 % mužov uvádzalo rovnaký počet oblečenia (1-5 kusov). „Popularitu čiernej a bielej farby pozorujem v Slovenskej republike už veľa rokov. Ženy majú tendenciu obliekať sa do čiernej, pretože chcú vyzerať elegantne a opticky štíhlejšie. Muži pre formálne outfity volia často typickú bielu alebo svetlomodrú košeľu,“ potvrzuje výsledky prieskumu módna štylistka Tatiana Sladíková. „Spoločenským faux pas, na ktorý by si ale všetci mali dávať pozor, sú potom biele stopy práve na čiernom oblečení, alebo nežiaduce žlté škvrny na bielom, ktoré celkový dojem z outfitu veľmi kazia,“ dopĺňa odborníčka na módny štýl.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.