Formy a spôsoby komunikácie sa menia

„Komunikácia je najdôležitejším a najdokonalejším nástrojom v rukách človeka, vďaka ktorému sa spoznávame a budujeme si vzťahy. Tak ako sa mení ich skladba a štruktúra, nevyhnutne sa menia aj formy, spôsoby, frekvencia komunikácie. No jedno ostáva, a to sila hovoreného slova. Otázka „Ako sa máš?“ vyslovená naším jedinečným tónom hlasu utuží vzťah viac, než akýkoľvek písaný text. Nezáleží pritom, či ide o najbližších, s ktorými úzko a pravidelne zdieľame svoj život alebo širší okruh priateľov, známych, kolegov, spolužiakov, ktorý sa nám aj vďaka moderným technológiám a sociálnym sieťam čoraz viac zväčšuje,“ uviedla sociologička Sylvia Porubänová.

„V O2 vždy prinášame zákazníkom služby, ktoré im život uľahčujú. Nekomplikujeme viazanosťou, podmienkami, či nezmyselnými pokutami. Náš zákazník má možnosť slobodne sa rozhodovať medzi programami a službami, tak ako mu to práve najviac vyhovuje. Boli sme prví, kto zákazníkom priniesol nekonečné volania. Teraz umožňujeme našim zákazníkom toto nekonečno darovať. Zákazník, ktorý má Platinový alebo Diamantový O2 Paušál sa môže o svoje neobmedzené volania podeliť s ďalšími 4 ľuďmi. Je len na ňom, komu nekonečno venuje, príbuzným, kamarátom, či kolegom. Všetci si tak môžu užívať neobmedzené volania do všetkých sietí aj celej EÚ kedykoľvek a na akýkoľvek počet čísiel. Chceme, aby spolu hovorili, pretože tak je to fér,“ uviedla Martina Jamrichová, hovorkyňa O2.

PorubänováVzťahy vo všeobecnosti prešli na Slovensku v uplynulých desaťročiach výraznými zmenami. Odrazom i dopadom „novej reality“ je nenaplnená potreba zdieľania, osobnej blízkosti, bezprostredného ľudského kontaktu, ktoré nahrádzajú priateľské väzby a vzťahy, vrátane tých virtuálnych. Podľa sociologičky Sylvie Porubänovej sa okrem zmien v blízkych vzťahoch nevyhnutne menia aj formy, spôsoby a frekvencia komunikácie.

Hovorené slovo má však aj naďalej väčšiu silu než akýkoľvek virtuálny kontakt. A tak ako sa nám rozrastá okruh priateľov a známych, ktorých si vyberáme slobodne podľa svojich potrieb a preferencií, potrebujeme aj prostriedky ako tieto kontakty udržiavať.

„Komunikácia je najdôležitejším a najdokonalejším nástrojom v rukách človeka, vďaka ktorému sa spoznávame a budujeme si vzťahy. Tak ako sa mení ich skladba a štruktúra, nevyhnutne sa menia aj formy, spôsoby, frekvencia komunikácie. No jedno ostáva, a to sila hovoreného slova. Otázka „Ako sa máš?“ vyslovená naším jedinečným tónom hlasu utuží vzťah viac, než akýkoľvek písaný text. Nezáleží pritom, či ide o najbližších, s ktorými úzko a pravidelne zdieľame svoj život alebo širší okruh priateľov, známych, kolegov, spolužiakov, ktorý sa nám aj vďaka moderným technológiám a sociálnym sieťam čoraz viac zväčšuje,“ uviedla sociologička Sylvia Porubänová.

„V O2 vždy prinášame zákazníkom služby, ktoré im život uľahčujú. Nekomplikujeme viazanosťou, podmienkami, či nezmyselnými pokutami. Náš zákazník má možnosť slobodne sa rozhodovať medzi programami a službami, tak ako mu to práve najviac vyhovuje. Boli sme prví, kto zákazníkom priniesol nekonečné volania. Teraz umožňujeme našim zákazníkom toto nekonečno darovať. Zákazník, ktorý má Platinový alebo Diamantový O2 Paušál sa môže o svoje neobmedzené volania podeliť s ďalšími 4 ľuďmi. Je len na ňom, komu nekonečno venuje, príbuzným, kamarátom, či kolegom. Všetci si tak môžu užívať neobmedzené volania do všetkých sietí aj celej EÚ kedykoľvek a na akýkoľvek počet čísiel. Chceme, aby spolu hovorili, pretože tak je to fér,“ uviedla Martina Jamrichová, hovorkyňa O2.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.