Cítite sa v posilňovni ako ryba vo vode? – súťaž

V súčasnosti je trendom, najmä u mladých ľudí, navštevovať rôzne posilňovne a fitness centrá. Ako ste na tom s ich návštevou vy? Pre viac než ¾ opýtaných Slovákov sú pravidelné návštevy posilňovne výrazom životného štýlu, novodobého fenoménu starostlivosti o svoje telo.* No i napriek trendom navštevuje posilňovňu len polovica respondentov a minimálne raz do týždňa iba 14 % opýtaných. Na Slovensku majú ľudia posilňovne spojené najmä s funkčnosťou ako je možnosť pohybu a cvičenia. Avšak ďalšie asociácie sú skôr negatívne ako je pot a drina, čo je tiež možným dôvodom nízkej obľuby posilňovní. Pozitívne asociácie, ako je relax, odpočinok či zábava uvádzalo iba veľmi malé percento opýtaných.

Viete čo je najväčšou motiváciou pre Slovákov? Pre viac než polovicu je to získanie lepšieho vzhľadu a kondície, potom nasleduje udržanie alebo zníženie váhy (24 %). Zdravotné dôvody si získali iba 15 % podpory od návštevníkov posilňovne.

GrafDovolíte si povedať, čo je pre nás najväčšou prekážkou návštevy posilňovne či fitness centra? Zatiaľ, čo v Českej republike sú to hlavne finančné dôvody, štvrtinu Slovákov odrádza najmä nedostatok voľného času. Len 12 % uviedlo, že je to vysoká cena vstupného alebo nedostatok súkromia (9 %).

V prieskume sme sa dozvedeli, že by ľudia uvítali, ak by ich športové a pohybové aktivity podporili i zamestnávatelia, no robí tak iba necelá tretina. Najčastejšou podporou tohto druhu je organizovanie najrôznejších športových akcií (62 %). Menej častou podporou je poskytovanie rôznych Fitness poukazov.

Tento fakt zaujal značku Airwaves, a preto sa rozhodla motivovať spotrebiteľov k pohybovým aktivitám. Výhra čaká na tých, ktorí si zakúpia dva ľubovoľné balíčky Airwaves, zaregistrujú sa na webových stránkach www.airwaves.sk, zadajú kód z účtenky a odpovedia na jednoduchú otázku. Získať môžu kartičku do posilňovne v mieste bydliska, ktorá držiteľov oprávňuje po dobu jedného mesiaca k vstupu do jedného zo 700 športových objektov po celej Slovenskej republike!

Súťaž! Teraz máte možnosť získať balíčky žuvačiek Airwaves aj od nás. Stačí správne odpovedať na otázku a výhra môže byť vaša! Súťažná otázka: Koľko balíčkov žuvačiek Airwaves je potrebné kúpiť, aby ste sa mohli zapojiť do súťaže? Správne odpovede posielajte na adresu redakcia@modernysvet.sk do 20. apríla 2015.

* Zber dát prebehol prostredníctvom internetového dotazníku (CAWI) na internetovom paneli agentúry STEM/Mark v dňoch 19.–28. januára 2015 na cieľovej skupine mužov a žien vo veku 15 – 60 rokov. Prieskumu sa zúčastnilo 507 respondentov.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.