Cvičíte aj doma? Skúste to s fľašami minerálky.

Súčasťou zdravého životného štýlu, je okrem fyzickej aktivity aj optimálny pitný režim. Základ tohto pitného režimu, tvorí bez pochýb voda. Okrem životodarnej vody je potrebné telu dodať i potrebné minerály. Práve minerálna voda Budiš je svojim obsahom minerálov mimoriadne vhodná po fyzickej aktivite, akou je napríklad domáce cvičenie. Ukážeme vám, ako sa môžu fľaše vašej obľúbenej minerálnej vody dokážu jednoducho zmeniť na praktické činky.

Súčasťou zdravého životného štýlu, je okrem fyzickej aktivity aj optimálny pitný režim. Základ tohto pitného režimu, tvorí bez pochýb voda. Okrem životodarnej vody je potrebné telu dodať i potrebné minerály. Práve minerálna voda Budiš je svojim obsahom minerálov mimoriadne vhodná po fyzickej aktivite, akou je napríklad domáce cvičenie. Ukážeme vám, ako sa môžu fľaše vašej obľúbenej minerálnej vody dokážu jednoducho zmeniť na praktické činky.

Fitness tréner a výživový poradca Martin Šmahel exkluzívne vytvoril sériu cvikov s fľašami Budiš. Nechajte sa inšpirovať, zapracujte na sebe a doprajte telu potrebnú dávku minerálov!

Budiš - www.modernysvet.skBudiš 2

1. Postavte sa do rozkročného stoja, približne na šírku pliec. Do spustených rúk uchopte pred telom, kartón minerálnej vody Budiš tak, aby boli paže v jednej rovine s plecami. Pozor, aby ste pri cvičení držali pevný chrbát a neprehýbali sa v oblasti krížov.

Budiš 3

 

 

2. Ľahnite si na podložku a pokrčte nohy v kolenách. Medzi oblasťou pod kolenami a stehnami sa snažte udržať pravý uhol. Na nárty si položte fľašu Budiš. Mierne zdvihnite trup a pomaly vystierajte nohy pred seba tak, aby fľaša nespadla.

Budiš 5

 

 

 

 

 

3. Postavte sa do rozkročného stoja. Uchopte do každej ruky kartón minerálnej vody Budiš. Spevnite plecia, vystrite chrbát a plecia tlačte nadol. Spravte výpad vpred ľavou nohou. Dajte pozor, aby koleno nepredbehlo špičku. Vráťte sa do východiskovej polohy a opakujte pravou nohou.

Budiš 7Budiš 8

  1. Kľaknite si. Telo mierne predkloňte. Do pokrčených rúk uchopte fľaše Budiš. Rozpažte. Ruky následne vráťte do základnej polohy s uchopenými fľašami. Nezabúdajte, aby ste mali paže mierne pokrčené aj v krajnej polohe.

 

Budiš 9Budiš 10

5. Zdvihnite sa z ľahu na ľavom boku. Oprite sa o chodidlá a vystrite dlaň ľavej ruky. Telo je spevnené. Uchopte fľašu Budiš do pravej ruky a fľašu zdvihnite. Cvik opakujte na pravom boku.

 

Budiš 11Budiš 12

6. Sadnite si na podložku. Telo mierne zakloňte. Pokrčte kolená, chodidlá sú na zemi. Do predpažených rúk uchopte fľaše Budiš. Pomaly ťahajte trup do sedu a opäť do ľahu. Bez líhania telo ťahajte nižšie a vyššie.

 

Budiš 13Budiš 14

7. Kľaknite si, dlane položte na zem tak, aby ruky boli kolmo ma zem. Uchopte do ľavej ruky fľašu Budiš. Predpažte ľavú ruku a zároveň vystrite pravú nohu. Cvik opakujte s pravou rukou a ľavou nohou.

Minerálna voda Budiš sa vyznačuje unikátnym zložením minerálov, jedinečnou chuťou a blahodarnými účinkami na ľudské zdravie. Nahrádza nedostatok minerálov v tele a vhodne dopĺňa ich dennú potrebu.

Inšpirovali vás tieto cviky k domácemu cvičeniu? Tie najjednoduchšie tipy bývajú častokrát tie najúčinnejšie. Už vám nič nestojí v ceste k zdravšiemu „ja“. Premeňte vašu obľúbenú minerálnu vodu Budiš na činky a hor sa na plnenie novoročných predsavzatí s elánom. Na konci cvičenia nezabudnite svoje činky s chuťou vypiť.

 

 

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.