Tip na vianočný darček

HW1Metaxa je na Slovensku veľmi obľúbená, spotrebou na hlavu sa radíme medzi svetových lídrov. Niet sa čomu čudovať. Metaxa 12* chutí naozaj výborne. Potvrdil to aj Hein Wagner, ktorý okrem kvalitných juhoafrických vín obľubuje aj brandy a dvanásťhviezdičkovú Metaxu si naozaj zamiloval.

Spoľahnúť sa musí na svoje zmysly

Hein Wagner je nevidiaci od narodenia. Život sa s ním nemaznal, so svojim osudom sa musel zmieriť veľmi rýchlo, rodičia ho už v detstve poslali do školy pre nevidiacich, ďaleko od domova. Hodili ho takpovediac do vody a on sa musel naučiť plávať. A vnímať svet nie svojimi očami, ale inak. Ďalšími zmyslami, ktoré využíva viac ako ostatní. „Veľmi sa spolieham na svoj čuch. Ten mi dokáže o človeku veľa napovedať,“ hovorí hlavná postava reklamy na Metaxu Hein Wagner. A nielen o človeku, ale aj o veciach. „Keď idem okolo obchodu a zacítim jeho vôňu, viem povedať, o aký obchod ide. Každý vonia inak. A niektoré značky s oblečením voňajú inak, ako ostatné,“ tvrdí nevidiaci herec. Podobne je to aj s jedlom, alebo nápojmi. Aj preto dokáže oceniť kvalitu. Z vecí okolo seba dokážem vyčítať oveľa viac ako ostatní, pretože musím, vysvetľuje Wagner a dodáva: „Keď som pričuchol k dvanásťročnej Metaxe, hneď som vedel, že mi bude chutiť. V Bratislave som ju pil prvýkrát a dnes už viem, že to nebolo naposledy. Už teraz sa teším ako si ju vychutnám v pohodlí svojho domova, spolu s mojou snúbenicou.“

METAXA 12 STARS130913V rukách profesionálov

Na pozitívne výsledky reklamy s nevidiacim hercom sa spolieha aj brand manažérka Metaxy pre Českú republiku a Slovensko Mária Hrablíková z distribučnej spoločnosti Rémy Cointreau. „Dvanásťhviezdičková Metaxa je skutočne veľmi kvalitným nápojom, ktorý špeciálne mieša Metaxa Master Costas Raptis. Ide o exkluzívny produkt, a práve na to chceme našou reklamnou kampaňou poukázať. Hein Wagner, vzhľadom na svoj hendikep, nehodnotí veci podľa obalu, omnoho intenzívnejšie zapája svoje ďalšie zmysly, a preto dokáže naozaj cítiť a vychutnať mnohé veci oveľa precíznejšie ako my, bežní konzumenti,“ vysvetľuje angažmán nevidiaceho Heina Wagnera brand manažérka Metaxy.

Kto je Hein Wagner

Narodil sa v roku 1972 v Juhoafrickej republike. Ako 5- ročného ho rodičia poslali do internátnej školy pre nevidiacich, stovky kilometrov od domova. Vtedy toto rozhodnutie rodičov ako dieťa nechápal, dnes ho považuje za jednu z najlepších vecí, ktoré mohli jeho rodičia urobiť, aby ho pripravili na skutočný svet.

Jeho rebelská povaha a zmysel pre dobrodružstvo ho priviedli k rôznym extrémnym aktivitám – absolvoval jachtárske preteky z Kapského Mesta do Rio De Janeira, je držiteľom rekordu najrýchlejšej jazdy autom ako nevidiaci (320 km/h), bežal ultramaratón i maratón na Antarktíde, absolvoval súťaž Iron Man, alebo niekoľkodňové preteky horských bicyklov Absa Cape Epic. Aj vďaka nim si prešiel cestou sebapoznávania a v slepote objavil, podľa vlastných slov, jeden z najväčších darov, ktorý mohol dostať.

So svojim životným príbehom a vôľou prekonávať prekážky sa rozhodol podeliť aj s verejnosťou a v roku 2004 sa stal motivačným spíkrom. Jeho humorný prístup k všetkému v živote motivuje ľudí prekonávať samých seba a dáva im nádej, že vďaka pevnej vôli dokážu takmer všetko.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.