• Vyhľadávač

  • O stránke

    Táto stránka vám prináša informáce, ktoré sú pre vás dôležité....


  • Kategórie

  • Chodíte na preventívnu lekársku prehliadku?

  • Kalendár

    október 2017
    Po Ut St Št Pi So Ne
    « sep   nov »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
  • Najnovšie

  • Meta


Z výsledkov prieskumu, ktoré WFDSA oznámila vyplýva, že tržby členských spoločností priameho predaja dosiahli v roku 2016 celosvetovo výšku 182,6 miliárd dolárov.

  • Globálne tržby priameho predaja v roku 2016 predstavovali 182,6 miliárd dolárov a priamym predajom sa zaoberalo viac ako 107 miliónov priamych predajcov, čo znamená ročný nárast o 3,1%.

    80% celosvetového predaja vytvorili Top 10 priame predajné trhy: Spojené štáty, Čína, Kórea, Nemecko, Japonsko, Brazília, Mexiko, Malajzia, Francúzsko, Anglicko.

  • V Európe bol obrat priameho predaja 36,5 miliárd dolárov čo predstavovalo nárast o 4,8% Priamym predajom sa tu v roku 2016 zaoberalo 14,8 miliónov priamych predajcov.

    TOP 5 v Európe: Nemecko, Francúzsko, Anglicko, Taliansko, Poľsko.

  • Na Slovensku dosiahol obrat spoločností priameho predaja v roku 2016 celkom 146 mil. Eur (162 mil. USD), nárast o 6,6%  Priamemu predaju sa venovalo viac ako 194,5 tisíc ľudí.

    Najviac predaného tovaru na Slovensku zaznamenal priamy predaj podľa kategórií v oblasti kozmetiky (46%), doplnkov stravy / wellness (31%) a spotrebného tovaru / výrobkov pre domácnosť (16%).

Predajné výsledky priameho predaja ukazujú, že tento model má naďalej miesto na trhu a má dobré predpoklady pre rast aj v najbližších rokoch. Z uvedených čísel napríklad vyplýva, že v Slovenskej republike v porovnaní s predchádzajúcim obdobím zaznamenalo zvýšenie záujmu o výrobky doplnkov stravy / wellnes.

Zákazníci priameho predaja majú všeobecne záujem o kvalitné výrobky, vyžadujú vysoký stupeň osobného poradenstva a prístupu a súčasne rozumnú cenu. Zvyšuje sa tiež záujem o poradenstvo týkajúce sa zloženia výrobkov a o výrobky, ktoré získali prestížne ocenenie alebo sú spojené so známym človekom – napríklad športovcom, klubom a podobne.

Kvalita predaných výrobkov, pridaná hodnota osobného poradenstva a individuálnej starostlivosti zo strany priamych predajcov a rastúca sila sociálnych sietí, ktoré pomáhajú lepšie komunikovať so spotrebiteľmi, všetky tieto zložky pomáhajú priamy predaj ďalej rozvíjať, a preto bude aj naďalej dôležitou súčasťou maloobchodu.


Leave a Reply


*