• Vyhľadávač

  • O stránke

    Táto stránka vám prináša informáce, ktoré sú pre vás dôležité....


  • Instagram

    Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.

  • Kategórie

  • Chodíte na preventívnu lekársku prehliadku?

  • Kalendár

    január 2018
    Po Ut St Št Pi So Ne
    « dec   feb »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Najnovšie

  • Meta


S príchodom nového roka sa mnohým z nás spájajú novoročné predsavzatia: začnem šetriť, budem vstávať o hodinu skôr, prestanem jesť sladké… Neraz však ostáva len pri tých plánoch a ich realizáciu odkladáme na neurčito, alebo v tom lepšom prípade nám zápal pri ich plnení vydrží len niekoľko dní. Skúste to však tento rok inak!

Ak sa váš život nezačal čarovne meniť s úderom silvestrovskej polnoci, nezúfajte. Podobne je na tom väčšina z nás. To však neznamená, že by ste sa svoje predsavzatia nemali snažiť splniť. Týchto 8 jednoduchých pravidiel vám možno pomôže priblížiť sa k ich dosiahnutiu o čosi viac.

  1. Buďte konkrétni

Povedali ste si, že v novom roku budete produktívnejšia? A čo presne to znamená? Budete viac pracovať, skôr vstávať, menej času tráviť na sociálnych sieťach? Alebo niečo úplne iné? Nech je už vaše predsavzatie akékoľvek, je dokázané, že väčšiu pravdepodobnosť k jeho splneniu budete mať vtedy, keď si stanovíte konkrétne ciele, v ideálnom prípade s konkrétnym časovým určením. Takže namiesto „Budem viac športovať“ si dajte predsavzatie „Každý týždeň pôjdem dvakrát cvičiť“ a namiesto „Budem vstávať skôr“ si radšej povedzte „Každý deň vstanem o 6:30“.

  1. Nechoďte na to tak zhurta

Toto poznajú takmer všetci, ktorí sa rozhodli rýchlo schudnúť. Naplánovať si trikrát do týždňa beh, dvakrát posilňovňu a ešte si ísť aspoň raz zaplávať znie síce super, ale keď ste sa doteraz športu vôbec nevenovali, nielenže takéto tempo pravdepodobne zvládať nebudete a odradí vás to od toho, aby ste zotrvali, ale ani vaše telo sa vám nepoďakuje. Choďte na to radšej postupne – začnite s cvičením doma, postupne pridávajte aktivity, skúšajte, čo vám vyhovuje a ako často to zvládnete praktizovať.

  1. Urobte si časový plán s presnými termínmi

Dobre, nezačali ste cvičiť hneď od prvého januára, keďže ste ešte stále dovolenkovali alebo ste mali po Novom roku veľa pracovných povinností. Nič nie je stratené – pripravte si presný časový plán, kedy a ako budete postupovať. Naozaj sa nemusí začať prvým januárom. Napríklad: chcete začať cvičiť. Do 15. januára si pozriete ponuku fitnescentier vo vašom okolí, do 20. januára si kúpite športové oblečenie (obchody s príchodom nového roka ponúkajú množstvo praktického oblečenia na šport za super ceny, stačí si vybrať a do konca januára si kúpite permanentku. A teraz už len začať cvičiť J

  1. Predvídajte

Chcete začať behávať, no vonku je ešte stále chladno? Hovorí sa, že na šport neexistuje zlé počasie, iba zlé oblečenie. Zadovážte si už vopred kúsky, v ktorých vám nebude chladno ani v sychravejšom počasí. Bežecké oblečenie do nepohody nájdete napríklad v Tchibo, ktoré vo svojej kolekcii ponúka množstvo termotričiek, zateplených legín či pohodlných flísových mikín. Tak a teraz už nemáte žiadne výhovorky!

     5. Nenechajte sa odradiť

Podarilo sa vám porušiť niektoré zo svojich predsavzatí hneď na druhý deň? Nevadí, máte ďalších 364 dní na to, aby ste si splnili to, čo ste si predsavzali. Najhoršie, čo môžete urobiť, je vzdať sa po prvom neúspechu.

  1. Odmeňte sa

Nie, nemyslíme tým, že by ste sa po prvej návšteve fitka mali hneď odmeniť veľkým kúskom koláča. Urobte si radosť maličkosťami, ktoré vás k cvičeniu budú ťahať ešte viac. Ktorú dámu by napríklad nepotešilo pekné oblečenie? Odmeňte sa peknými legínami či športovým tričkom a budete mať o dôvod viac na cvičenie. Chcete sa naučiť variť? Zadovážte si milé pomôcky do kuchyne, s ktorými budete radosť servírovať vaše domáce dobroty.

 

  1. Zapisujte

Spísať si na papier vaše plány a pekne postupne si zaznamenávať svoj progres je polcesta k úspechu. Zožeňte si pekný zápisník, do ktorého si budete zapisovať jednotlivé plány. Čo sa vyrovná pocitu, keď ich budete postupne odškrtávať ako splnené? Okrem jednotlivých to-do listov si môžete zapisovať nielen malé víťazstvá, no zaznačiť si aj to, kedy a prečo sa vám niečo nepodarilo. Ani nespozorujete ako a zápisník sa stane vašich každodenným priateľom. Súpravu takýchto dizajnových zápisníkov nájdete v Tchibo.

 

  1. Nezabúdajte oddychovať

Nech sú už vaše predsavzatia akékoľvek, ich splnenie vám môže dať zabrať. Nezabúdajte sa preto odmeniť chvíľkami oddychu a sladkého ničnerobenia. Pustite si relaxačnú hudbu, pohodlne sa usaďte a začítajte sa do dobrej knihy. A ak ste si napríklad predsavzali prečítať tento rok 20 kníh, máte to dva v jednom.

Držíme palce a prajeme príjemný nový rok 2018!

 

 

 

 

 


Leave a Reply


*