• Vyhľadávač

  • O stránke

    Táto stránka vám prináša informáce, ktoré sú pre vás dôležité....


  • Instagram

    Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.

  • Kategórie

  • Chodíte na preventívnu lekársku prehliadku?

  • Kalendár

    apríl 2019
    Po Ut St Št Pi So Ne
    « mar   máj »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  • Najnovšie

  • Meta


Od apríla nájdu zákazníci na pultoch s cukrovinkami nový produktový rad čokolád Milka s názvom Darkmilk. Výrobca čokolády, spoločnosť Mondelēz International, vstupuje s novými produktmi do nového segmentu čokolád, ktoré sú síce stále mliečne, ale vďaka zvýšenému, minimálne 40 % obsahu kakaovej sušiny sa chuťovo približujú čokoládam tmavým. V ponuke sú aktuálne tri príchute, tmavá mliečna, mandľová a so slaným karamelom, všetky sú v 85-gramovom balení.

„Výskumy ukazujú, že s rastúcim vekom ľudia uprednostňujú tmavé varianty čokolád. Pre mnohých z nich sú tie, ktoré sú dostupné na trhu, príliš horké a chýba im jemnosť, ktorú oceňujú pri mliečnej čokoláde,“ hovorí Lenka Čermáková, manažérka marketingu čokolád Milka. „Nový rad cieli  presne na týchto zákazníkov,“ dodáva Čermáková s tým, že od ostatného sortimentu sa čokoláda Milka Darkmilk odlišuje nielen chuťou, ale aj vizuálne. Obal je voľne prepojený so zavedenými produktmi Milka. Objavuje sa na ňom pre značku typicky fialová farba, ale dominantne tmavšia, doplnená výrazným zlatým nápisom Darkmilk.

Nové tabuľkové čokolády sú rovnako ako ostatné produkty Milka založené na obsahu stopercentného alpského mlieka. Na obale sa nachádza logo programu Cocoa Life pre udržateľné pestovanie kakaa. Uvedenie na trh bude sprevádzané reklamnou kampaňou, ktorú pripravila  amsterdamská agentúra Weiden+Kennedy. V jej hudbou vyladenom príbehu muž pri výrobe čokolády v snahe získať si pozornosť svojej kolegyne omylom pretočí dávkovač, a tak sa do čokolády dostane väčšie množstvo kakaovej hmoty. Chybný manéver roztržitého mladíka nakoniec vedie k šťastnému koncu spočívajúcemu v spoločnom vychutnávaní si pripravenej pochúťky. Holandský produkčný tím si na natočenie reklamy vybral českú lokáciu. Natáčalo sa v priestoroch Toušeňských ateliérov v blízkosti Prahy.


Leave a Reply


*