• Vyhľadávač

  • O stránke

    Táto stránka vám prináša informáce, ktoré sú pre vás dôležité....


  • Instagram

    Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.

  • Kategórie

  • Chodíte na preventívnu lekársku prehliadku?

  • Kalendár

    júl 2020
    Po Ut St Št Pi So Ne
    « jún    
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • Najnovšie

  • Meta


Nákupné centrum Aupark Bratislava otvorilo jedinečný koncept POP-UP SALES. Miesto, kde veci dostávajú druhú šancu a zákazníci si ich môžu kúpiť vo výrazných  zľavách. Do projektu sa zapojilo vyše 30 nájomníkov Auparku, ktorí zákazníkom v POP-UP SALES ponúknu počas štvortýždňového nákupného festivalu vybrané kúsky z jarných a letných kolekcií 2020. Podporia tak myšlienku udržateľnosti a tovar, ktorý by, zrejme, skončil v odpise, poteší zákazníkov novej dizajnovej predajne nielen svojou cenou.  

Aupark dnes predstavil verejnosti nový koncept predajne POP-UP SALES. Toto unikátne miesto vzniklo vďaka spolupráci s nájomníkmi nákupného centra a so zreteľom na udržateľný postoj k výrobe produktov nielen v oblasti módy. Dizajnový POP-UP SALES ponúka zákazníkom vybrané kúsky z kolekcií obľúbených značiek v atraktívnych, až 70 percentných zľavách. V najbližších štyroch týždňoch sa stane dejiskom nákupného festivalu, ktorý zákazníkom prinesie atraktívne zľavy aj sprievodný program plný inšpirácie a zábavy.

„V rámci podpory filozofie udržateľnosti dlhodobo podnikáme viaceré kroky, ktoré vedú k šetrnejšiemu využívaniu zdrojov a zároveň zanechávajú čo najmenšie stopy na životnom prostredí. Aj preto sme sa po mesiacoch, počas ktorých bola väčšina prevádzok zatvorená, rozhodli osloviť našich nájomníkov a ponúknuť im možnosť dopredať nadbytočný tovar práve v POP-UP SALES. Do projektu sa zapojilo vyše 30 nájomníkov, ktorí počas štvortýždňového nákupného festivalu ponúknu zákazníkom vybrané produkty svojich kolekcií,“ približuje koncept POP-UP SALES Veronika Košická, Shopping Center Manager Auparku Bratislava.

Nákupný festival bude prebiehať v termínoch 23.7. až 16.8. a je rozdelený do štyroch tém. V rámci každej z nich čakajú na zákazníkov iné značky a iné módne kúsky. Počas prvého týždňa pôjde o výber z voľnočasovej módy a streetwear, na ktorú nadviaže oblečenie do kancelárie či na pracovné stretnutia. Druhá časť festivalu bude zameraná na výpredaj letných kúskov na párty či dovolenku a festival uzavrie téma šport. Otváracia doba POP-UP SALES je denne v časoch od 12:00 do 21:00 hod.

Ponuku na spoluprácu v rámci konceptu POP-UP SALES prijalo vyše 30 nájomníkov Auparku z oblastí módy, krásy, zdravia či darčekových predmetov. Zákazníci tak majú možnosť výhodne nakúpiť produkty obľúbených značiek LINDEX, CCC, SOAPHORIA, NIKÉ, FUSAKLE, NOUR LONDON, ALBI, BAŤA, BJÖRN BORG, ECCO SHOES, HUMANIC, STEVE MADDEN, ALAIN DELON, HAVLÍKOVA APOTÉKA, IPANEMA, MANGO, OZETA, RETRO JEANS, NEBBIA, BEPON, SALAMANDER, PUPA, YVES ROCHER, KARA, PIETRO FILIPI, ERRORE, ETAM, FREDDY a UNCLE SAM. Do projektu sa zapojili aj prevádzky reštaurácií POKÉ BAR, STARBUCKS, NESPRESSO, ASIAN RESTAURANT, PIZZA HUT a WINE BAR. Nájomníci, ktorí sa do projektu zapojili vnímajú túto aktivitu veľmi pozitívne.

„Ponuku prispieť do projektu kúskami z našich kolekcií sme vrelo uvítali. Do POP-UP SALES prinesieme okrem našich pánskych kolekcií aj jednu špeciálnu  kolekciu – Renewals by NOSENE x ALAIN DELON. Je to upcyklovaná kolekcia ušitá z našich pánskych košieľ v spolupráci s NOSENE. Práve ňou chceme komunikovať, čo sa deje s nepredaným oblečením a, hlavne, čo by sa s ním diať nemalo. Dlhodobo podporujeme filozofiu udržateľnosti vo výrobe a toto je ideálna príležitosť a miesto, kde o nej aj v rámci pripravovaných diskusií môžeme povedať viac,“ hovorí Lenka Káčerová, Marketing Communications Manager značky Alain Delon.

Aupark sa aktívne zaujíma o to, ako k téme udržateľnosti pristupujú jeho nájomníci. V „zelenom prieskume“ im preto položil niekoľko otázok a zistil, že filozofia ekologického prístupu k výrobe nie je ľahostajná ani značkám, ktoré sídlia v nákupnom centre. V samostatnom priloženom dokumente pre vás vyberáme tie najzaujímavejšie informácie z dotazníka, ktorého sa zúčastnilo 119 nájomníkov Auparku.

Nákupy, zábava aj inšpirácia

Uvedenie POP-UP SALES bude spojené so štvortýždňovým nákupným festivalom, počas ktorého na návštevníkov čaká okrem atraktívnych zliav bohatý a inšpiratívny program. Nákupy im bude vo vybraných dňoch spríjemňovať DJ a tešiť sa môžu na fashion & beauty workshopy so známymi osobnosťami z oblasti krásy, módy a tiež zaujímavé diskusie k téme udržateľnosti vo výrobe produktov a šetrnejšiemu využívaniu zdrojov.

 


Leave a Reply


*