Letné maškrtenie so softíkmi od Milky a lahodnými ľadovými nápojmi

Buďte v lete namäkko! Ale len vďaka novým skvelým softíkom od Milky. Tieto dve dobroty si počas leta zaručene vychutnáte napríklad pri bazéne v záhrade, alebo na kúpalisku s kamarátmi. Kto sa zahryzne do Milka Cake & Choc, vychutná si unikátne spojenie mäkkého pečiva s kúskami čokolády Milka a čokoládovou náplňou. Milka ChocoTwist – to je spojenie jemného pečiva a kúskov najjemnejšej čokolády Milka. Oba produkty nájdete v regáloch s baleným pečivom. Aby ste si v lete softíky Milka s priateľmi naozaj užili, môžete si k nim pripraviť ešte originálne osviežujúce ľadové nápoje!

Milka softíky - banánový koktail - www-modernysvet.skBuďte v lete namäkko! Ale len vďaka novým skvelým softíkom od Milky. Tieto dve dobroty si počas leta zaručene vychutnáte napríklad pri bazéne v záhrade, alebo na kúpalisku s kamarátmi. Kto sa zahryzne do Milka Cake & Choc, vychutná si unikátne spojenie mäkkého pečiva s kúskami čokolády Milka a čokoládovou náplňou. Milka ChocoTwist – to je spojenie jemného pečiva a kúskov najjemnejšej čokolády Milka. Oba produkty nájdete v regáloch s baleným pečivom. Aby ste si v lete softíky Milka s priateľmi naozaj užili, môžete si k nim pripraviť ešte originálne osviežujúce ľadové nápoje!

1) Banánový kokteil a softíky Milka Cake&Choc

Ingrediencie:

  • 4 banány
  • 1 liter vychladeného polotučného mlieka

Postup prípravy:

Je to jednoduchšie, než by ste si mysleli. 🙂 Rozmixujeme banány a pomaly do nich prilievame za stáleho mixovania mlieko.

Hotový nápoj servírujte so softíkom Milka Cake&Choc.

2) Melónovo-jahodový shake a softíky Milka ChocoTwist Pokračovať v čítaní „Letné maškrtenie so softíkmi od Milky a lahodnými ľadovými nápojmi“

Rýchla pomoc od bolesti? Ponúkame tipy na SOS masáže!

Človek je dnes vystavovaný vysokej miere stresu, napätiu a pod vplyvom zlých návykov naše svalstvo trpí. Bc. Linda Janušíková, fyzioterapeut Allga San nám poskytla niekoľko užitočných tipov na masáže, ktoré poľahky zvládneme aj v domácich podmienkach.

Masáž je najstarším liečebným prostriedkom a zdá sa, že v dnešnej dobe nachádza svoje uplatnenie viac než kedykoľvek predtým. Hlavným cieľom masáže je priaznivo ovplyvniť chorobný proces, odstrániť následky zranenia, či telesnú únavu. Mierni bolesť a uľavuje od stresu, posilňuje nervový systém a navodzuje celkový pocit harmónie. Pravidelné opakovanie masáže, môže priniesť úľavu od chronických chrbtových ťažkostí a porúch pohybového aparátu. Človek je dnes vystavovaný vysokej miere stresu, napätiu a pod vplyvom zlých návykov naše svalstvo trpí. Bc. Linda Janušíková, fyzioterapeut Allga San nám poskytla niekoľko užitočných tipov na masáže, ktoré poľahky zvládneme aj v domácich podmienkach.

Ak nemáme čas zájsť na masáž a trpíme neustálymi bolesťami, možeme si aspoň čiastočne pomôcť domácou vlastnoručnou masážou, ktorou môžeme ovplyvniť aspoň časť bolestivých miest na tele. Väčšinou nás trápi stuhnuté svalstvo dôsledkom nesprávnych stereotypov najmä v práci a to pri sedavom zamestnaní. „Masáž si môžeme urobiť aj sami, podstatné sú časti tela, kde sa napätie hromadí najčastejšie a najľahšie. Napríklad plecia, krk a spánky. Vďaka hneteniu odstránime zo svalov napätie, ale uvoľní sa aj samotná myseľ. Pretože každý človek je individuálny môžete skúšať rôzne techniky. Môžu to byť krúživé pohyby prstami, palcom, pätkou dlane, tlačenie na isté body, alebo napríklad hánkami. Dôležitá je relaxácia, tým masáž bude účinnejšia,“ radí Bc. Janušíková.

Niekoľko tipov na uvoľňujúcu masáž: Pokračovať v čítaní „Rýchla pomoc od bolesti? Ponúkame tipy na SOS masáže!“

Pohyb bez bolestí? Prezradíme vám, ako na to!

Leto je tu a s ním aj dlhé slnečné dni, ktoré nás priam lákajú vybehnúť si len tak do prírody na pešiu túru, oprášiť bicykel, či kolieskové korčule. Tí otužilejší z nás pomaly začali plaveckú sezónu. Pravidelný pohyb je nevyhnutnou súčasťou zdravého životného štýlu v každom veku a tiež jedným z predpokladov  k tomu, aby ste sa vo svojom tele cítili pohodlne a zdravo za každých okolností. Čo však v prípade, ak vám pohyb spôsobuje ťažkosti v podobe nepríjemných bolestí svalov či kĺbov? Poradí vám úspešný kondičný tréner, Martin Šmahel.

Správny výber – polovica úspechu

„Je jasné, že každému z nás vyhovuje iný druh pohybu. Sledujte stopy, ktoré na vás rôzne športy zanechávajú a počúvajte svoje telo. Ak vás napríklad po squashi alebo bedmintone  v hale na druhý deň pobolievajú kĺby, siahnite po miernejších verziách raketových športov, napríklad stolnom tenise. Ak ste skôr individualista, zostavte si svoj týždenný cyklus z troch aeróbne ladených aktivít. Napríklad beh – plávanie – bicykel alebo nordic walking – fitnesscentrum – veslársky trenažér,“ hovorí Martin Šmahel.

Náš tip: Allga San Mobil Eisspray Akut, lokálne anestetikum v spreji, chladí a okamžite zmierňuje bolesť Pokračovať v čítaní „Pohyb bez bolestí? Prezradíme vám, ako na to!“