Muža Jimmy Choo charakterizuje vrodené sebavedomie s náznakmi prvkov rokenrolu a playboya 60-tych rokov. Správa sa prirodzene a sebaisto, má zreteľne mužný štýl, rafinovaný vkus pre detail a rebelantský zmysel pre humor.
Od prvých kolekcií pre mužov uvedených v roku 2011 sa značke Jimmy Choo podarilo rozvinúť pestrú ponuku pánskej obuvi, tašiek, drobných kožených doplnkov a opaskov. Táto ponuka pozostáva z klasických džentlmenských aj moderných kúskov a občas sa v nej objaví niečo prekvapivé a vyzývavé pre nekonvenčných mestských rebelov. Dôležitý je dôraz na detail a charakteristické dizajnové prvky, ako napríklad nadrozmerné strapce zdobiace tradičnú smokingovú obuv, maskáčový vzor so skrytými siluetami, interpretácie klasickej pánskej obuvi vo vzore hada, či s krokodíľou potlačou.
Rozširujúc svoju ponuku pánskych doplnkov Jimmy Choo odhaľuje svoju debutovú vôňu pre mužov. Jimmy Choo MAN zachytáva charakter muža Jimmy Choo v nespútanej živej esencii.
„Vôňa je pre mňa jedným z doplnkov. Chcela som vytvoriť niečo, čo by muža Jimmy Choo priťahovalo, umocnilo v ňom jeho nezávislú povahu a doplnilo jeho prirodzený zmysel pre štýl.“
Sandra Choi, kreatívna riaditeľka značky Jimmy Choo
VÔŇA
Jimmy Choo MAN disponuje intenzívnou sviežosťou kontrastujúcou s drevitými a aromatickými fougère tónmi. Vôňu otvára krehká sila doplnená upokojujúcimi tónmi levandule. Mandarínková esencia zmierňuje citrusové tóny a splýva s jemne sladkým cukrovým melónom.
Svieže geránium sprevádza ananásový list, výsledkom čoho je pulzujúca vôňa harmonicky sa rozplývajúca na pokožke.
V základe sa rozprestiera výrazne vášnivá nálada vyvolaná vzácnym pačuli, ktoré vôňu obohacuje o príznačný zvodný temperament. Jeho vplyv vyvažuje harmónia hrejivých ambrových drevín formujúca svojráznu a príťažlivú vôňu.
Tvorkyňa vône Anne Flipo zo spoločnosti IFF hovorí: „Vybrali sme tie najcennejšie časti pačuli, aby sme vytvorili tú najsofistikovanejšiu z pánskych vôní.“
Hlavné zložky
Hlava: levanduľa
Srdce: ananásový list
Základ: pačuli